Procedury postępowania wobec klientów

Pamiętajmy, że klienci w początkowym okresie swojego członkostwa dopiero oceniają klub. Takie osoby nie mają jeszcze nawyku regularnego treningu. Zadaniem trenera jest ten nawyk w nich wytworzyć i zbudować bardzo silna relację z klubem. Kluczem dla dobrej relacji jest efekt pierwszego wrażenia, czy w przypadku stałych klientów tzw. Efekt „początku i końca”. Stąd, kiedy pracownik recepcji prowadzi do instruktora nową osobę, czy na trening przychodzi nasz regularnie ćwiczący klient, instruktor ma za zadanie powitać go w sposób odpowiedni. Najważniejsze aby wywrzeć  na kliencie jak najlepsze wrażenie i pokazać w przypadku nowego klienta słowami i mową ciała, że także cieszymy się iż klub ma nowego członka. W Przypadku pracy z nowym klientem instruktor przeprowadza wywiad w którym pyta o stan zdrowia, aktywności fizycznej, celów treningowych, ilości treningów w tygodniu, sposób odżywiania. Instruktor powinien zrobić pomiary niezbędne. Po analizie wszystkich danych trener dopasowuje trening do klienta i jego możliwości. Podczas całego treningu ma za zadanie upewniać klienta, że dokonał dobrego wyboru.

Share with your friends:

O nas

Akademia Trenerów Sportu to jednostka edukacyjna, która realizuje projekty szerzące aktywność fizyczną i zdrowy styl życia...

Google+

Kursy

Oferujemy Państwu szeroką gamę szkoleń od instruktora fitness po instruktora pływania. Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą...

Wykładowcy

Szkolenia w naszej firmie prowadzą najlepsi trenerzy i nauczyciele. Posiadają bardzo bogate doświadczenie oraz spore osiągnięcia...

Kontakt

Akademia Trenerów Sportu Wrocław

  • ul. Aleja Wiśniowa 36a lokal 214
    53-323 Wrocław
  • 531 514 766
  • kontakt@ats-sport.pl
  • www.ats-sport.pl