Brak produktów w koszyku.
Do uprawiania większości zawodów ? także zawodu trenera personalnego ? niezbędne jest posiadanie odpowiedniej wiedzy lub umiejętności, ale także posiadanie zainteresowanych naszym produktem lub usługą klientów. Jako trener personalny możesz zdobywać klientów z polecenia, bazując na tak zwanej poczcie pantoflowej, jednak znacznie pewniejszym rozwiązaniem jest posiadanie profesjonalnej strony internetowej swojego biznesu. Poniżej przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek, które pomogą Ci zyskać i utrzymać klientów.
Daj się poznać
Żeby poznać Cię jako specjalistę w swoim fachu i zaufać Twoim umiejętnościom oraz doświadczeniu, potencjalni klienci muszą dowiedzieć się o Tobie jak najwięcej. Zadbaj więc o zapełnienie podstrony o mnie ? poinformuj odwiedzających Twoją witrynę o swoich wykształceniu, odbytych kursach i szkoleniach, umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym, ale także pasjach i zainteresowaniach.
Warto także połączyć swoją stronę z profilem w mediach społecznościowych, na którym możesz na bieżąco informować swoich stałych i potencjalnych klientów o nowościach, promocjach i najważniejszych sukcesach Twojego biznesu.
Stwórz wizerunek eksperta
Na swojej stronie umieść relacje ze współpracy z poprzednimi klientami lub ich referencje. Pozwoli to pokazać Twoim potencjalnym klientom, że jesteś osobą doświadczoną i zaangażowaną w to, co robisz. Aby zbudować dzięki swojej stronie wizerunek siebie jako eksperta w dziedzinie szeroko pojętej aktywności fizycznej lub jej szczególnej dziedziny, regularnie twórz wpisy blogowe i zamieszczaj je w witrynie. Informacje o nowych wpisach blogowych warto publikować także na profilu w mediach społecznościowych.
Pozycjonuj
Wspomniane wyżej prowadzenie bloga, jak i stworzenie profilu firmowego w mediach społecznościowych nie tylko pokazuje Cię jako doświadczonego eksperta. Pozwala także na zwiększenie świadomości Twojego biznesu w sieci oraz wzmocnienie pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwarki. Profesjonalne pozycjonowanie strony warto zlecić specjalistom, którzy sprawią, że osoby zainteresowane usługami trenera personalnego lub instruktora fitness znacznie łatwiej i szybciej znajdą stronę Twojej działalności.
Zaoferuj coś na początek
Aby zachęcić do współpracy odwiedzających Twoją stronę, możesz stworzyć krótki, bezpłatny poradnik, który wysyłać będziesz na podany przez nich adres mailowy. Niezdecydowani otrzymają od Ciebie darmowy e-book o najlepszych porach do ćwiczeń czy roli stretchingu przed aktywnością. Ty wejdziesz w posiadanie ich adresu mailowego, na który następnie możesz regularnie wysyłać newsletter, zachęcający do podjęcia współpracy.