Trening Cardio

Szybkie treningi cardio do wykonania w domu

Kiedy znalezienie czasu na ćwiczenia jest trudne, to, czego naprawdę potrzebujesz, to kilka prostych czynności, które można zrobić w domu, w ciągu zaledwie kilku minut i nie wymagając zbytniego sprzętu.
Najpierw zdobądź skakankę. Tak, to może cofnąć Cię do czasów szkolnych, ale jest to
doskonałe ćwiczenie i szybko przyspieszy bicie serca. Lina powinna powinna dotykać podłogę przy obracaniu i nie musisz skakać zbyt wysoko – tylko na tyle, aby lina przeszła pod twoim stopami. Pracuj tak szybko, jak możesz przez minutę, odpocznij przez minutę, a następnie powtórz. Zrób to pięć lub sześć razy, co zapewnia dobry trening i zajmie tylko około dziesięciu minut, wliczając w to odpoczynek.

Dobrze wszystkim znane ćwiczenie takie jak pajacyki, można również wykonywać praktycznie w dowolnym miejscu, o ile masz go na tyle by podnieś ręce. Podobnie jak w przypadku skakanki, zrób tyle, ile możesz w ciągu jednej minuty, a następnie odpocznij przez taki sam czas. Powtórz kilka razy.

Skoki z przysiadów to kolejne łatwe ćwiczenie cardio. Przykucnij z rękami przy kolanach. Skok
w górę, sięgając do sufitu rękami. Kiedy wylądujesz (i staraj się robić to delikatnie, aby uniknąć
kontuzji), natychmiast przykucnij i powtórz. Zrób tyle, ile możesz w minutę.

Dobrym rozwiązaniem może być również jogging. Biegaj w miejscu, ale pamiętaj, aby wysoko unieść kolana. To jest w rzeczywistości trudniejsze do utrzymania, niż mogłoby się początkowo wydawać, i powinieneś kontynuować całą minutę, jeśli możesz.

Na koniec zrób kilka wypadów. Stań prosto, ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder, a następnie zrób krok do przodu i opuść swoje ciało. Przytrzymaj przez kilka sekund, a następnie wróć do początku i powtórz z drugą nogą.
Aby urozmaicić swój trening, rób każdy z nich przez minutę, z minutą odpoczynku
pomiędzy.

Kiedy wydaje Ci się, że staje się to zbyt łatwe, trzymaj się tych samych ćwiczeń, ale skróć okresy odpoczynku. Zwiększa to intensywność ćwiczeń, ale skraca czas do zaledwie pięciu minut plus rozgrzewkę i cooldown po treningu, których nigdy nie należy ignorować. Na koniec zrób cały obwód dwa razy bez przerw w pozostałej części. To daje ci 10-minutową rutynę ćwiczeń o wysokiej intensywności, wszystko to można zrobić w domu. Wszystko czego potrzebujesz to skakanka i czas na ćwiczenia z, a nawet jeśli nie masz stopera, większość telefonów ma teraz tę funkcję teraz.

 

Czytaj dalej: Co to jest termogeneza?

Zobacz: 10 minutowy trening ze skakanką